måndag 30 mars 2009

Blåst av Blondinbella

Jag började dagen med att ringa Blondinbella (som jag brukar göra lite titt som tätt) utan hopp om att hon ska svara men hör och häpna hon svarar! Mina första ord för dagen var alltså till denna svårtillgängliga tjej och hennes nästan omedelbara svar var "kan inte du ringa mig om en halvtimma så jag hinner äta frukost". Självklart! säger jag och tittar på klockan. Jag tänker, jag ringer om 35 minuter så hinner hon verkligen.

Jag ringer 35 minuter senare, utan svar. Jag ringer tio minuter senare, utan svar. Jag skickar ett sms och ringer ännu en gång tio minuter senare. Det var nu 1,5 timmar sen jag pratade med henne. Jag börjar tro att hon kanske bara sa så för att bli av med mig..

Men såna är väl inte människor? Jag ringer upp igen om tio minuter.

Ciao Jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar